sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Jos ei se tapa niin se todellakin hajottaa

Heidi Svanborg oli taas valmentamassa Billnäsin porukkaa. Kahen päivän treeni tuntuu vatsalihaksissa ja taidan raunioitua sängyn pohjalle enkä nousta ennen huomista. Kaikenkaikkiaan valmennukset suju mahtavasti. Heppa oli taas oma ihana ittensä ja vaikka ratsastaja välillä jotain ihan omaa puuhasikin ni selvittiin:)

Kokeet on melkeen ohi. Matikka meni ohi mun aivojen, uusiintaan taitaa mennä mut muuten oon ollu yllättävän tyytyväinen kaikkee. Edessä enään bilsa..
Aina ja ikuisesti heppa tyttö? en tiijä kun ei tuolta tallilta osaa olla poissa päivää pidempään :D En oo viikolla kyllä mitään muutakaan ehtiny ajattelemaan. Elämä on nautintoo ja mä vaan leijailen jossain kaiken todellisen yläpuolella. 

Nelisen kuukautta ja oon poissa täältä. Alan pikkuhiljaa vasta tajuamaan että mä oikeesti lähden. Tähän asti se on ollu semmosta et whoop vaihtoon. Mut kun on lukenu about miljoona sivua tekstiä inkkareista ja Ecuadorista ja kaikesta elämää upeemmasta ni sitä alkaa tajuumaan että mä oikeesti kohta toteutan mun unelmani. koko elämäni matkustanu paikasta toiseen, joka ikinen päivä menossa pää kolmantena jalkana ehtimättä olla kotona tarpeeksi ja joka ikinen sekunti mä olen jo matkalla jonnekkin kauemmas. Ehkä mut on luotu kulkemaan. Fiilikset on nyt ihan taivaan ja avaruuden rajamailla, taidan käydä vihdoin sielä suihkussa ja asettua kotiini hieman pidemmäks aikaa kun puoleks tunniks kerrallaan.


Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love when you let her go
Only now you´ve been high when you´re feeling low
Only hate the road when you´re missing home
Only now you love when you let her go
Kuvista kiitos: Sofialle ja Joannalle :)

1 kommentti: