sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Täyttä juhlaa ja unelmaa


 Viimekertaisesta bloggaamisesta onkin vierähtänyt tovi. On vaan ollut taas kaikennäköstä joka suunnalla enkä oo koneella kerenny istumaan sitten yhtään. 
Lyhyellä matikalla laskettuna enään 34 päivää kesälomaan joista koulupäiviä 25
Kuitenkin tavallisisa kokonaisia kokopitkiä päiviä koulun penkillä on enään noin 15 kun miinustaa vapun ja kevätjuhlan sekä oman pikku varaslähdön kesään ;) Huhu on tää vuos vaan nopeasti mennyt, just vasta ekan kerran istuin Torkkelin käytävillä ja just vasta aloitin lukion. Minne tää aika menee?

Viime viikko menikin kamalan nopiaa, viikonloppuna en oikeesti enään muista mitä mä oikein tein mut ilmeisesti jotain kuitenkin. Viikko meni oikeestaan valehtelematta kokonaan tallilla ratsastaessa ja puuhaillessa kaiken näköstä, olen mä kyllä ihan noihin hevosiin juuttunut ja mun mielestä se on aika helvetin siistiä ;) Keskiviikkona vietettiin Virpin kanssa romanttista iltaa Kirkkonummella kattellen oikeestaan aika huonoja elokuvia ja ihan vaan jutellen syvällisiä tästä elämästä.
Nyt lauantaina oli kisat, koulukisat jotka meni ei niin hyvin, mut minkäs sille mahtaa kun on luonteikas hevonen ja luonteikas ratsastaja, hauskaa mulla ainakin oli ei siinä mitään:)

Tänään nostettiin maljaa ihanalle mummille joka täytti vuosia, kekkerit oli täysin yllätysluonteinen juttu, tästä on hyvä lähteä ensi viikonloppuna kohti Kroatiaa :)

Alkava viikko onkin sitte lyhykäinen ja täynnä yllätyksiä, VAPPU! En tiiä mikä siitä niin ison jutun tekee, ehkä se et kesä "alkaa" ehkä se et on kaks päivää lomaa ja ehkä se et pääsee irrottelee arjesta.
Vapun jälkeen viikonloppuna oon pakannut mun kimpsut ja kampsut ja suunnataan isolla porukalla kohti Kroatiaa ja Dubrovnikia, varaslähtö kesään ;)

Kiitos heppakuvista Jasminille
Tää näyttää ihan hyvältä paikalt alottaa kesä, mitäs mieltä ootte :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti