torstai 2. toukokuuta 2013

En mistään tahtonut ottaa kii, mut sit mä törmäsin enkeliin

Ripsipiirakka huutaa radiossa, istun keittiön pöydällä ja katson kuinka kahvinkeitin sotkee koko hellan. Ajattelunopeus tässä horroksessa ei ole kovinkaan nopea, heräsin puoli tuntia sitten, vapaapäivä on rakkautta. 

Me ollaan nuoria, me ollaan hulluja, me ollaan kauniita! Tiistaina lähettiin juhlimaan kansainvälistä työväen juhlapäivää. Harmittaa etten saanut ikuistettutta niitä hetkiä joille me nauretaan vielä sadankin vuoden päästä, ei, kamera jäi suosiolla pois kuvioista. Hulluinta täs kaikessa on se ettei mikään loppujen lopuks menny niinkuin oli suunniteltu, elämä on juhlaa, elämä on komediaa, oli leit ja serpentiinit, oli blehat ja skumppaa, oli safkaa ja seuraa eli kaikki meni nappiin ;)

Ja ei niin ei tän pitänyt mennä niin! Aiemmin juoksin mä silmät kii, mutt sitmä törmäsin enkeliin!
 Niin oikein et tuntuu jo väärält, myrskynsilmässä mietin mitä mä teen täällä?

Suomipop on rakkaus, mä olen suuresti rakastava ihminen, kaikki on niin siistii tänään, eilen ja huomenna. Taidan juoda kolmannen kupin kahvia ja alkaa katsomaan Totoroa. Illemmalla suuntana olis Billnäs ja kouluvalkka. Huomenna pitää kouluun raahautua ja Lauantaina herätyskello soi neljältä, sillä suuntana HelsinkiVantaa lentokenttä ja Kroatia ;) 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti