tiistai 14. toukokuuta 2013

Saanko mä nyt kohta jo rakastua?

100 päivää lähtöön. Tajuuttekste? Tasan sata. Kertaakaan ei oo ollu sellasta fiilistä ettenkö haluis lähteekkään mut pikkuhilljaa alkaa tajuamaan et mä oon oikeesti menos. Lentoliput on varattu, matkapäivämäärä selvillä, kaikki natsaa. Vähän yli vuos sitten mä kirjottelin hakemuksia mamman kaa ja onnetar (silmät kiinni sormitökkäys) valitsi kohdemaaksi Ecuadorin, kelatkaa nyt vähän, inkkareita ja laamoja, mä meen paratiisiin ;)
 Vikat täydet päivät lukion ekaa vuotta käsillä, kesäduunin selvittelyä yms. Kaiken tän tolskeen ja päättömän kulkemisen keskellä ehkä jopa hiffaan mitä täällä tapahtuu. Kroatiasta tuomani kahvi on ehkä maailman parasta, vähintäänkin hyvää.
Viikonloppuna AFS-orientaatiot porvoossa, pääsee näkemään muitakin vaihtareita ja informaatio nyt yleensäkin tulee ihan tarpeeseen, tiistaina alkaa vika koeviikko ja kaikki loput hullut huvittelut Torkkeli poppoon kanssa ennen kesälomaa ja seikkailua.
En tiedä miten saisin selitettyä edes itelleni miten tää elämä muo liikuttelee mut parin viimesen viikon aikana oon jääny täysin nalkkiin omien ajatuksieni kanssa, mut toisaalta tää elämähän on komediaa joten sinne mahtuu aina välillä hieman hämmennystä. Huomenna kuitenkin kahvihetket Virpin kanssa ja nyt nukkumaan :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti