keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Oon kuin taikuri faktoja kiertämään



Pointti on siin mihin tyytyy, miten suhtautuu sieluun myytyyn. Nouseeko kyykyst ylös vai jääkö suosiol kyyryy?
 pienist muutoksist suunniltaan kai liian hiljast mun kulmilla.
 Kun mä huomaan en pysty juoksee, täytyy edetäkseen nilkuttaa, kun en pysty juoksee, silloin virittelen itelleni silmukkaa.

Viikonloppuna olin Porvoossa vaihtari leirillä, siel oli lattareihin ja kiinaan lähtevii oppilaita ja yli kyl pirun jees:) tuli heti uusii frendei ja tunnelma oli mahtava kun porukka oli oikeesti aika saman henkistä kun meikäläinen. 23.8 klo 07.05 mä ja kaks muuta tyttöä lähetään Helsingin lentokentältä kohti Amsterdamia, vietetään sielä päivä tai pari jonka jälkeen alkaa vuoden pitunen seikkailu Ecuadorissa :)

Viime päivinä ei ookkaa sitte tapahtunu oikeen mitään. Koe-viikko alko. Tänään käytiin seinäkiipeilemäs ja megazonessa liikkaryhmän kaa, seinäkiipeily on ihan tuttua mut tuo megazone oli kyl ihan törkeen kivaa ja olin mä ihan taitavakin :D Nyt alan kokkailemaan tässä ja sit pitäs lähtee isostelemaan vähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti