keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Kaikki rakkaus se on ihan murhaa, se vain sekoittaa sun pään

Viikot vierii ja elämä rullaa, huomenna olen virallisesti abi ja kahden viikon päästä lähden lappiin. Koe viikko jälleen ohi ja tänään vietän vapaa päivää turvallisesti treenaten. Kun ihmisellä on tavoitteita on elämä mielenkiintoista, minä olen saavuttanut jälleen omia tavoitteitani.
Päätin tekeväni lukion niin nopeasti kuin mahdollista huolimatta vuoden lomailusta. Ensi syksynä olen ylioppilas, boom 2 ja puoli vuotta lukiota ja sitten eteenpäin!
Aloitin salilla treenaamisen kolme kuukautta sitten ja olen edennyt haluamallani tavalla, paljon on työtä edessä mutta niin on takanakin, olen onnellinen ja lihasmassa alkaa näkyä ainakin vähän.
Lupasin opiskella kunnolla saavuttaakseni tavoittelemani numerot, opiskelin, kokeet tuntuivat helpoilta, nyt vain odottelen numeroita.
Lupasin olla oma itseni aina, löysin mukavan mielentilan ja taidan pysyä tässä.
Ratsastus sujuu aina vain paremmin, syksyn mittaan olen käynyt muutamassa valmennuksessa sekä koti kisoissa. Kisat sujuivat loistavasti vuoden tauon jälkeen, niin minulla kuin hevosellakin. Ametist oli myös lomalla, nimittäin mamma lomalla ja minä vain matkustin. Molemmat aloitimme tauon jälkeen ja etenemme ratsukkona hyvää tahtia.
Eilen viimeksi Eki valmensi taas Billnäsissä kuten viimekin viikolla. Olen tainnut löytää oikean rentouden tuon tamman ratsastamiseen sillä kaikki sujui mukavalla tuntumalla. Virheitäkin tuli mutta virheet olivat täysin omiani sillä hevonen yritti parhaansa huolimatta omasta epätarkkuudestani. Virheistä oppii. Olen edelleen sitä mieltä että olen löytänyt elämäni hevosen, siitä päivästä saakka kun ratsastin tuota tammaa ensimmäisen kerran, tiesin että meillä on pitkä matka edessä.

Tänä talvena en aio vaipua talviseen koomaan, tänä talvena minä olen onnellinen. Viime viikonloppuna Puppa J esiintyi pienessä pubissa karjaan keskustassa, hyvät ystävät ja veli, mitä muuta tarvitsen. Tänäkin aamuna lasitimantit koristivat katuja auringon noustessa, taidan lähteä pumppaamaan rautaa.
Kiitos kuvista JoannaK ja KristiinaG :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti