sunnuntai 23. elokuuta 2015

Oodi kesälle




Sumuisia aamuja.
Kauniita kasvoja.
Punaisia ja sinisiä iltoja.
vihreitä metsiä ja mustia marjoja.
Onnellisia ihmisiä ja palanutta ihoa.
Rakkautta.
Kaljaa ja viiniä.
Terassi ja laituri.
paras ystävä ja teltta.
Tähtiheppa, hikeä ja kyyneliä.
Kipeitä lihaksia.
Meri ja suolaa hiuksissa.
Tuoksuja ja pitkiä aamuja.



Kesä 2015 olkoon kesä jona minä
keksin uudenlaisen tavan katsoa
maailmaa. Päätin lähteä seikkailulle
ja päätin ettei elämässä ole ongelmia
päätin myös että tapahtui mitä
tahansa, olen onnellinen, nautin hetkestä ja nauran maailmalle.
Veli, paras ystävä, heppaperhe ja minä itse. Maailma on auki tästä hetkestä
eteenpäin. En tiedä mitä huominen tuo tullessaan mutta tiedän
että tämä kesä ansaitsee maininnan.
Eilen ajoin kotiin pilkko pimeässä
nautin hetkestä ja kelasin kesän filmi
rullaa päässäni yhä uudestaan ja
uudestaan. Kesä ei ole ohi. Elämä vasta alkaa. Ja minä olen taas kerran
luonut tulevaisuudelle ihmeteltävää.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti